شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

مديريت كيفيت – رضايت مشتري – راهنمايي هايي براي رسيدگي به شكايات در سازمان ها ISO 10002

۲۲ بازديد

ايزو 10002 راهنمايي براي طراحي و اجرا فرآيندهاي اثربخش و كاراي رسيدگي به شكايات براي همه نوع فعاليت هاي تجاري و غيرتجاري ( از جمله تجارت الكترونيك ) فراهم مي آورد.

ايزو 10002 به منظور تامين منافع سازمان و مشتريان، شاكيان و ديگر طرف هاي ذينفع آن تدوين گرديده است.

اطلاعات بدست آمده از طريق فرآيندهاي رسيدگي به شكايات مشتريان مي تواند منجر به بهبود در محصولات و فرآيندها شود و چنانچه شكايات بدرستي رسيدگي شوند مي تواند اعتبار سازمان را بدون درنظر گرفتن اندازه، موقعيت و نوع فعاليت بهيود بخشد.

 فرآيند رسيدگي به شكايات كارا و اثربخش، منعكس كننده نيازهاي تامين كنندگان و دريافت كنندگان محصولات مي باشد.  

 رسيدگي به شكايات به واسطه فرآيندهاي ذكر شده در ايزو 10002 مي تواند رضايت مشتري را افزايش دهد.

 

جهت كسب اطلاعات بيشتر درخصوص نحوه و چگونگي پياده سازي و اجرا و اخذ گواهينامه ايزو 10002:2014 و اطلاع از مراحل اجرا و استعلام قيمت با كارشناسان تخصصي ما تماس بگيريد.

 

كارشناس بازرگاني: خانم كوثري

شماره تماس: 02122926960

 

منبع: www.iso2015.ir

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.