TQM مديريت كيفيت جامع

ثبت و صدور گواهينامه بين المللي ايزو

یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳

TQM مديريت كيفيت جامع

۲۳ بازديد

TQM

 

مديريت كيفيت جامع (TQM)

تعريف اصلي مديريت كيفيت جامع (TQM)، به رويكرد مديريت دراز مدت و رسيدن به موفقيت از طريق رضايت مشتري است. در يك كلام TQM،  تاثير تمام اعضاي يك سازمان در بهبود فرايندهاي، محصولات، خدمات، و فرهنگ كه در آن كار شركت كنند مي باشد . اطلاعات و اجراي اين روش از تعاليم رهبران با كيفيت به نام هاي  فيليپ كرازبي B.، ادواردز دمينگ، آرماند فايگنباوم، Kaoru ايشيكاوا، و جوزف جوران. آمده است.

 

 

جهت كسب اطلاعات بيشتر درخصوص نحوه و چگونگي پياده سازي و اجرا و اخذ گواهينامه و اطلاع از مراحل اجرا و استعلام قيمت باكارشناسان تخصصي ما تماس بگيريد.

 

 

  كارشناس بازرگاني: خانم سلماني                         

شماره تماس: 22926960

 

منبع: WWW.ISO2015.IR 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.